Pište nám komentáře, vždy potěší!!!

Květen 2008

Kočičí život-Cigánek

28. května 2008 v 22:26 | hrobnice |  Naše kočky
A Cigánkovo nicnedělání...
A teď jednu trochu víc upravenou fotečku...černobílý Cigánek...

Kočičí život-E.T.

27. května 2008 v 18:26 | hrobnice |  Naše kočky
Naše kočky E.T. a Cigánek jako správné kočky v noci řádí a přes den spí. Potvory se nejvíc vyvalují, když odcházím do práce a ony se protahují a vrní v posteli-to jim vždycky děsně závidím. Nejdřív E.T. a její lebedění...

Návštěva

21. května 2008 v 20:27 | hrobnice |  Ládíček Hrobníček a jeho mamina
Ve středu 21.května 2008 se u nás na návštěvě zastavil náš kamarád mašer Roman Habásko. Vracel se domů a vezl si z Děčína nového člena podbořanské smečky-malou hasku Maju (sice dle papírů Montanu, ale bude jí říkat Maja). Tak vám tu různookou krasavici představím...
Byla u nás chvíli, ale okamžitě zabavila lvíčka, s kterým si před časem hrála malá Dubbynka...a dlachnila ho a dlachnila...
No to budou mít malí Romanovo Hrobníčci další hračku na mazlení...

Bonitace Mšec 18.5.2008

18. května 2008 v 22:02 Dění kolem našich pejsků
V neděli 18.5.2008 jsme s Luckou Wegnerovou a jejím taťkou Jindrou vyrazili na bonitaci s našima holkama:Lucka s Cheeky a Kittuk a já s Brownie. Lilo a lilo už od rána, takže jsem si obula pořádné nepromokavé botky pohorky a Lucka dokonce zimní sněhule s kterýma čistí bazén s 5-ti cm vody. No zkrátka jsme se řádně vybavily.
Bonitace se konala v areálu "pionýrského" tábora. Tráva se brzy změnila v bahno , a tak se rozhodlo, že předvádění pejsků bude probíhat v budově jídelny.
Zbonitování předcházela klubová výstava malamutů,samojedů a haskounů.
A venku pršelo a pršelo, a tak jsme čekali a čekali.Uvnitř v budově byl jen jeden výstavní kruh, psům i páníkům to na dlažbě trochu klouzalo a jednotlivá plemena šla popořadě po sobě...mamuti,běloby a haskouni nakonec.
Nakonec jsme se dočkali a začla bonitace. Za hodinku bylo hotovo a jelo se domů-tentokrát s Milanem Čurdou. I když jsme nemohli být venku, tak bylo příjemné zase vidět pár mašerů a kamarádů.
Pár fotek najdete ještě na :

Výlet do Paříže

12. května 2008 v 23:17 Ládíček Hrobníček a jeho mamina
7. až 11.května 2008 jsem s taťkou podnikla výlet do Paříže. Jeli jsme autobusem spolu s asi 35 učiteli z Teplické ZŠ Edisonova a jejich rodinnými příslušníky. Vzdálenost mezi Teplicemi a Paříží v délce 1.100 km jsme zdolali za 14 hodin. Na prohlídku krásného hlavního francouzského města jsme měli celkem 3 dny.
První den jsme shlédli Trokadéro s vyhlídkou na Eiffelovku, prohlédli jsme si zespodu Vítězný oblouk, vystáli jsme hodinovou frontu na záchod v Justičním paláci, kde jsme rovněž absolvovali prohlídku detektorem kovu,spočinuli jsme na posvátné půdě mé oblíbené katedrály Notre-Dame, prošli jsme Paříží křížem krážem,dali jsme si kafíčko na náměstí Pompidou, courali jsme zahradami u Louvru a příjemný večer a noc jsme strávili v malém hotýlku nedaleko Paříže.
Druhý den jsme dopoledne strávili v nádherných Versailských zahradách a odpoledne jsme se kochali celosvětovým uměním v Louvru, kde jsme se stačili vyfotit i s da Vinciho Monou Lisou.
Večer nás čekal výstup na nejvyšší místo Paříže na Montmartr s basilikou Sacre Coure, kde jsme se setkali s černochem Tamarou ze Senegalu, který nám upletl ozdobné copánky na zápěstí.
Kolem 22.hodiny večerní jsme pak opouštěli noční osvětlenou Paříž, kdy nás provázel červený mlýn Moulin Rouse a třpitící se Eiffelovka.
Po druhé příjemné noci v hotýlku nás čekal poslední poznávací den, který jsme zahájili procházkou začínající v Lucemburských zahradách, pokračujících latinskou čtvrtí přes Invalidovnu a končící u Eiffelovi věže. Tři a čtvrt hodiny jsme pak pěšky (668 schodů) i výtahem zdolávali fronty a výšku Eiffelovky, kdy jsme náš výstup zakončili vrcholovým fotem ve výšce 336 m.
Den jsme zakončili vyhlídkovou plavbou po řece Seině od Notre-Damu až po sochu Svobody. V 19 hodin jsme opouštěli sluncem zalitou Paříž. Ještě jsme se stavěli v Remeši u katedrály nasvícené stovkami světel. Pak už nás čekala noc v autobuse a nedělní dopolední příjezd do Čech. Počasí bylo po celou dobu zájezdu slunečné, bez deštíku, což nemalou měrou přispívalo ke krásným zážitkům po boku milovaného taťky.
Další fotečky na :

Setkání mašerů na Berounce

4. května 2008 v 17:59 Mushing
V sobotu 3.května 2008 jsem se na skok zajela podívat do kempu plného musherů.
Příjemný tábor se nachází na břehu Berounky u vesničky Hlince na Plzeňsku. Vše řídil svým ředitelským palcem Venca Zetek se svojí Janičkou.
V kempu se jedlo,pilo,hodovalo,lenošilo, projíždělo se psy,jezdilo na koloběžce nebo kole,procházkovalo se,jezdilo na výlety po okolí a splavovala se Berounka(jen odvážní).
Bylo to příjemných několik dní v přírodě s kamarády a se psy...škoda jen, že jsem musela trávit víkend v práci a v kempu jsem pobyla jen ze soboty na neděli.