Pište nám komentáře, vždy potěší!!!

Září 2010

Letošní tým

24. září 2010 v 1:54 | hrobnice |  Dění kolem našich pejsků
Tak letos trénuju a jezdím s jedenáctkou...
jedenáctka
Před károu běhají haskoun Attiba (5 let) a haskounka Brownie (4 roky)...
Attiba a Brownie
Před nima jsou siláci alaskánka Fifinka (5 let) a haskoun Nanuk (7 let)...
Fífa a Nanuk
Ve třetí lajně před károu se zaučuje mladá alaskánčí slečna Emilka (1 rok a 3 měsíce). Učitelem jí není nikdo jiný než starý mazák, dogtrekařský parťák a hlavně můj miláček bílý haskounek Baltík (9 let)...
Emilka a Baltík
Před touhle dvojkou běhá sólo haskounka Fíček (6 let)...
Fíček
Před Fíkem zapřahám moje starší alaskánčí dámy Mišku (10 let) a Kulíška (9 let)...
Miška a Kulíšek
A lídruje stále se zlepšující alaskánka Růženka (2,5 roku) a motorová myš, nestárnoucí alaskánka k nezaplacení Esterka (8 let). Působí dojmem jako David a Goliáš...
Růženka a Esterka
Celkem tedy jedenáctispřeží. Z toho 3 kluci a 8 holek. A nebo taky 5 haskounků a 6 alaskánků.
5 mých pejsků neběhá a nebo ne tolik. Stará černobílá haskouní babička Kanaga (12 let) si užívá zaslouženého důchodu a stále neúnavně miluje svého haskounka Nanučka...
Kanaga
Bílá haskounka s černýma ušima Wulfinka (10 let) od minulého roku po úraze zadní nohy neběhá...
Wulfinka
A rovněž sněhobílá haskounka Mekenzí ( 9 let-Baltíkovo ségra) neběhá ze zdravotních důvodů, neboť jí bolí klouby na předních packách...
Mekenzí
A s postaršíma alaskánníma holkama Bubáčkem (9 let)...
Bubáček
...a Zizinkou (9 let) počítám do koloběžky a nebo do spřežení na kraťoučké vzdálenosti. Obě holky totiž již bolí přední nožičky když déle běží...
Zizinka
Tak to jsou moje milovaný chlupatý holky a kluci v počtu 16.

Emilka poprvé trénuje ve spřežení

22. září 2010 v 0:34 | hrobnice |  Dění kolem našich pejsků
Tak minulý týden Emilka poprvé slavnostně trénovala se spřežením. Běžela s desítkou.
desítka
 Je ve třetí lajně vedle mazáka Baltíka. A moc jí to jde. Já i " rodičové" Zeťourci máme z ní radost...
Emilka poprvé trénuje

Hill´s cup Hradec Králové-konec

16. září 2010 v 10:03 | hrobnice |  Mushing
Ráno máme Yettí a Romčí budíček. Šupky hupky z pelíšků. Vstávat a cvičit. Hrabeme se z Bubliny a jdeme k pejskům. Nejprve hamů papů hafíkům, pak sobě. Jen Růženka dostává jen malou porcičku. Bude ještě závodit. Buchtička od Romanky chutná výtečně. A čajíček po ránu bodne.
Péťa se blíží k brodu
Jdeme čučet na starty. První opět SC1. Fandíme Pétě Davidů s Woolfíkem. Péťa se řítí k brodu. Náhle Woolfík zpomalí, šňůra se prověsí, Péťa ji přejede a bum. Chudák se zarazí na fleku a strhne ji to na zem. Romča u brodu fotí, a tak spěchá ihned k Péťe. Já letím asi 100 metrů k nim. Bylo to tak rychlý, že ani nestačila Péťa dát ruce z řídítek . Nemůžem jí odepnout Woolfíka jak je zamotaná. Á sakra. Romča lomcuje s karabinou až se zadaří. Sláva. Péťa je v šoku. Dávám jí svetr na zahřátí. S Romčou jí chlácholíme-to bude dobrý Péťo, neboj. Přiběhl i nějaký chlapík. Ale my holky to zvládáme. Díky. Pomalu vedeme Péťu, Woolfíka a koloběžku zpět ke startu. Tam se jí ujímá Tomáš. Budou "operovat" sedřené kolínko. Péťa je moc statečná. To bude do dalšího závodu zahojený.
lítý boj
O Péťu je postaráno, a tak jdeme jukat na SC2. Zde je lítý boj mezi Šarkym, Vlastíkem Keltnerů a také Václavíčkem. Holt chlapi sou soutěživý, a tak je nervozita na startu na nich přímo hmatatelná. Holky to tak neberou a Janička je naprosto v klidu. Pomáhám Báře, která jede se dvěma haskounama. Frnk, frnk a jsou všichni odstartovaní. Jdu fotit k cíli. Startuje se "gundersenem", tudíž, kdo dorazí první je první, kdo druhý je druhý,…atd. V dálce je slyšet mohutné povzbuzování. Šarky. A za ním mastí Vlastík. Hurá. Je to můj favorit a držím mu palce, aby udržel druhé místo před polákem. Ten je v těsném závěsu za Vlastíkem. Ale Vlastík je lepší. Mohutnými odrazy pomáhám svým již postarším pejskům Flekovi a jeho parťákovi. Jsou druzí. Čtvrtá je křehoučká Nikola Marešová.
pohodový Václavíček
A už vidím pohodovou jízdu a pohodového Václavíčka. A pak Janička. Je vysmátá od ucha k uchu.
vysmátá Janička
Pejsci hezky běželi a vůbec se dnes zadařilo. Tak je Janička spokojená. Nakonec přijíždí Bára. Jdu pro Růžu a pádíme ke startu.
čekáme na start
Chlapi už tu všichni sou. My dvě holky se mezi nima jaksi ztrácíme. Vybíhám poslední.
vyrážíme
Tradičně u brodu Růža kadí. Ach jo. Ták dokadit a jde se závodit. Funím cestou necestou, lesem nelesem,…Asi ve třetině trati nás předbíhá nějaký opozdilý běžec. Dupeme za ním. Růža dnes táhne dobře. Běžíme osamocené lesem. Slyším kamióny. Jsme u silnice. Cíl je nedaleko. Dobíhám nějakého kluka. No to je bezva. Mám ze sebe i z Růži radost jak nám to dnes mastí. Trať je dlouhá 4,6km a včera jsme měli čas 20.07 minut. Dnes asi 20.41 minut. Ale spokojenost. V cíli nás vítají Bielici a spol a Zeťourci. Ustájím Růžu a beru proběhnout ještě Kulíška a Esterku. Cestičkou dolů podél plotu k pláži. Cestička hrůzi. Plazím se opět podél plotu jak nindža. Kulíšek táhne jako magůrek. Její energii bych potřebovala. Běžíme proti cíli asi 1,5 km. Pak čelem vzad a vracíme se k cíli. Obě holky táhnou jak o život. Šikulky. Na pláži potkávám plavce-účastníky "Vlastíkova plavání". Borci se přesouvají na protější břeh. Zaplujou do vody a poplavou směrem k nám. Je to úžasný. Já jdu s psíma holkama ke stake-outu. Převlékám se "do gala". Čekáme na vyhlašování. Mezitím si můžeme uzmout každý kdo chce kus pizzy. Sponzorský dar pořadatelům. Mňam. Ta bodla do hladového bříška.
Vlastíkovo piknik
Jak tak postáváme na louce, tak si vedle nás kecne do trávy Vlastík s talířem plným masíčka. Vlk Ori, Emilka a Šarkyho malý Evžen okamžitě zbystří. Napnou vodítka jak ruská trojka a slintaj. Kdybychom je pustili, měl by Vlastík po obídku do tří vteřin. Jak to bylo v SC2 už víme. Honzík Bielik a Tomáš Halada obsadili asi 6. a 7. místo v běžcích a já byla slavnostně dekorována jako stříbrná v CCW. Asi můj první a zároveň poslední diplom v běhu.
Holt nedostatek konkurence se hodí.
medaile
Pak dlouhatananánská tombola. A pak balíme. Domů se nám nechce.
balíme bublinu
Tak jdeme do hospůdky na pláži na polívčičku. Kecáme a klábosíme a nikdo se nezvedá. Sou tři hodiny. Už vážně musíme. Zbytek Hrobníků doma čeká. Tak pápá děvčata a kluci a brzy zase na Hlincích a v Hrobě ahoj. Jo a myslím, že jsme do našich mushingových tenat lapili další dušičku v podobě Péťi Kolmanů. Tak si jí musíme hýčkat.

Více foteček na :

Hill´s cup Hradec Králové-3.díl

14. září 2010 v 22:39 | hrobnice |  Mushing
Bafnu foťák a jdu ke startu fotit. Nejprve SC1. Tam jede jen Péťa Davidů s Woolfíkem.
Péťa s Woolfíkem
Pak kola. Po nich SC2. První vyráží Šarky, pak Janička Zetků a Bára Zelenková a nakonec perla všech scootristů Václavíček Zetek.
Janička v SC2
Nakonec přicházejí na řadu běžci. A běžkyně. Tedy celé 2 holky. Chlapů je mraky a holky jen dvě.
Václavíček v SC2
Sem nervózní jak ratlík u veterináře. Oblíkám Růžu do postroje, sebe do kravičkových kraťasů, nezbytný šátek na hlavu a jde se. Romča mi půjčila opasek na běhání-lepší než mám já ten Manmaťácký musherský. Růža je vyhukaná z toho množství psů kolem. Start všech běžců je hromadný. Tak teda jo. Gooou. Všichni vypálí jak rakety na měsíc. Počkám až je přede mnou volněji. Nerada bych kvůli zamotání hodila tlamu. Sotva doběhneme k brodu, tak Růža kadí. A kadí a kadí a postavičky přede mnou sou fuč. Tak dělej Růžo. Přece nebudeme poslední. Funíme a mastíme jako o život. Pomalu dobíhám posledního chlapa. Následuje trochu větší kopeček. Ale jde nám to skvěle a předbíháme toho chlapíka. Dlouhá rovinka lesní pěšinkou. Před námi nějaký kluk. Za chvíli máme i jeho. Růža má jazyk až na zem. Já funím jak ledoborec na severním pólu. Pak je trať samá zatáčka. Z pěšinky je širší cesta. Pádíme z mírného kopečka. Kamenný můstek přes vodu. Slyším auta. Blížíme se k silnici. To znamená, že cíl je tu co nevidět. Na dohled
dobíháme ještě nějakého kluka. Ale už ho nestíháme předběhnout. Vbíháme na louku. Růža šupne do louže. No tak Růžo, nech to bláto. Ještě pár metrů a sme v cíli. Bouřlivé ovace. Jéje, my sme nějak slavný. Sem splavená jak když vylezu z móře. Ale spokojená. Růža dejchá jak parní válec. Ale spokojená je taky. Jdeme ke stake outu.
Bubáček se unavila
Ostatní hafíci Hrobníci nás vítají. Doteď tvrdě spinkali. Pohyb je unavil.
pozávodní siesta
Dáváme kávičku a buchtičku a další hamů papů. Pomalu přichází večer. Přesouváme se k hospůdce. Nejprve sedíme venku. Ale je zima jak v ruskym filmu, a tak zaplouváme dovnitř. Dávám groček na zahřátí. Za chvíli už chrním s opřeným čelíčkem o stůl. Budí mě Romča a dáváme ještě jeden grog. Je teprve 11 h večer. Ale já sem totálně mrtvá Hrobnice. Odcházíme do Bubliny a za chvíli nevíme o světě.

Hill´s cup Hradec Králové-2.díl

10. září 2010 v 1:24 | hrobnice |  Mushing
Romča celou noc funí a vzdychá-asi se jí zdá o Maxovi. Ranní budíček nám dělá Yettík. Hledá háravou Lentilku, která zůstala u babi. Yetty hlasitě vstává. Tudíž všichni vstávaj. Jdeme se s Romčou venčit do lesa. Yettík se taky venčí. Kecáme. Romča připravuje snídani. Jedna buchta, druhá buchta, saláme, sýrek, rohlíčky, máslíčko, čajíček, kávička, Dávám hafíkům nažrat. Starty sou až odpoledne, tak si můžou nacpat bříška hned poránu. Pak dáváme ranní siestu my, lidičky. Václavíček Zeťourek nás baví a je veselo. Seznamuju se s Pétiným tatínkem.
snídáme
V 10 h jdeme na pláž se zaprezentovat. Mám číslo 28. Starty jsou až v 16 hodin. Asi ve 14 h poběží Péťa s Emilkou v kategorii pro příchozí. Sem na holky zvědavá. Rozhodujeme se s Romčou, že pojedeme na koloběžky. Beru Bubáčka a Kulíška. Bára Zelenků mi půjčuje jednu ze svých koloběžek. Romča bere Yettíka. Holky se mnou cloumaj jak s nudlí. Honzík mi bere koloběžku. Scházíme nejprve k pláži do prostoru startu. Tedy spíš se snažím. Je to z kopce a bláto klouže. Plazím se po pletivu podél cestičky. Chlupáči se mnou zametají. Tomáš mi bere Kulíška. I tak mě Bubák rve z kopce jakoby u startu byla kopa žrádla. No holky, tohle není možný. Sama bych to nezvládla. Romča jen zírá. Konečně jsme u rybníka. Startujeme. Běží s námi i Honzík a Tomáš. Po svých. Šarky s Bárou berou na koloběžky Švestku a Slívu. Ujedeme sotva 300m a připleteme se do cesty nějakým závodícím dětem. Neohlášená akce. Ale ve vší slušnosti se obracíme a volíme jinou cestu. Jedeme loukou a cestama v lese. Bubáček začíná zvolňovat. I Yettík je splavenej. Obracíme. Vracíme se zpět k domovu. Ujeli jsme asi 3-4km. Kulíšek běžela a táhla výborně. Mám z ní radost. Nikdo by jí skoro10 let nehádal. Jelikož sme s Romčou mladé, krásné a plné energie a nemáme toho dost, tak si beru na koloběžku Baltíka a Romča Esterku. A jedeme ještě na malou projížďku. Překonáváme i rušnou výpadovku na Brno. Ocitáme se v krásném parku. Obkroužíme okruh a přes silnici šup zpátky k autům. Pejskům napít, sobě malý obídek.
Péťa s Emilkou před startem
A jde se s Péťou na start příchozí kategorie. Bereme Emilku. Ta je celá natěšená a skáče 2 m do vzduchu. Péťa má magické číslo 100. Pořizuju pár předstartovních foteček. Holkám to sluší. Nejprve běží malé děti, pak větší a pak největší. Následují dospělí příchozí. Je čas startu. Tři, dva, jedna, go!
holky mastí do cíle
Péťa vypálí jak z praku. Fotím za malým brodem. Honzík také loví záběry. Přežene se pole závodníků a je klid. Přesouváme se do cíle. Okruh měří necelé dva kilometry. Už vidíme prvního závodníka přibíhat do cíle. Za ním druhý….a pak modré tričko a černý puntík před ním. Jóó, je to Péťa s Emilkou. No holky, to je paráda. Sou třetí. Úžasný. Jdeme na stake out. Ještě vyhlášení. Péťa byla v holkách druhá, celkově třetí. Gratulujeme. Teď už je řada na hlavní závod. Ale to až v příštím díle.

Hill´s cup Hradec Králové-začátek

9. září 2010 v 9:35 | hrobnice |  Mushing
Páteční muka v práci. Konečně je 7 h večer. Padla. Hurá pro pejsky a jedeme směr Hradec Králové.
6 Hrobníků na výletě
Koná se zde 2.kolo Hill´s cupu ve dne ch 4.-5. září 2010. Chtěla sem vzít původně jen 5 pejsků-Růžu a Emilku, Esterku, Kulíška a Bubáčka. Jenže Baltík na mě smutně kouká, tak rychle přibaluji jeho očkovák a je nás šest-se mnou sedm. Naskládáme se do Mišáka. Emilka s Růženkou do jedné boudičky na korbu, Kulíšek do druhé boudičky na korbu, Bubáček a Baltík na zadní sedačku a Esterka na podlahu ke spolujezdci. Cirkus. Do Hradce jedu přes Litoměřice, Doksy, Mladou Boleslav a Jičín. Nemůžu na dálnici. Nemám dálniční známku. Nemám ani rádio a tak si povídám s pejskama a přes "hands free" i telefonuju. Překonávám krizi a kolem 23.15 h sem na Brněnské ulici v Hradci. Těsně za Hradcem v části zvané Nový Hradec má být odbočka ke kempu Na Biřičce.
na parkovišti
Jenže je tma jak v jeskyni. Tak se stane, že odbočku míjím. Chci zastavit na krajnici, ale za mnou funí nedočkavý kamion. Svítí na mě dálkovejma, houká,…maniak. Bojím se úplně zastavit, aby mě náhodou onen nedočkavec nesejmul a stačil zastavit. A to jedu devadesát tak jak se má.
Konečně se mi daří kamionovi trochu ujet a zastavuju v nějaké vesničce za Hradcem a obracím o 180 stupňů zpět. Teď už odbočku vidím a za minutku stojím na kamioňáckém parkovišti. Jsou tu Bielici, Péťa Davidů s Tomášem, Šarkyho karavan, pár dalších osobáků se psy. Už ke mně letí Romanka a spol a vítáme se jak když sme se neviděli rok. Parkuju Mišáka ke kraji. Natahuju stake-outy. Tomáš mi u toho pomáhá. Je tu hrozně odpadků, tak se snažím je trochu posbírat a vyčistit místečko. Seznamuju se s naší novou kamarádkou Péťou Kolmanů. Je tu s tatínkem, ale ten už má půlnoc a chrní ve fabii. Jak vyndavám hafany jednoho po druhém, tak sou děsně rádi, že se můžou protáhnout a dávají trochu hlasitě najevo, že sou rádi na tomhle výletě. Chudák tatínek v autě stojícím vedle mě má asi půlnoční budíček. Ale v autě se nehne ani brva. Zřejmě má dobré spaní a jen tak nic ho nevytrhne ze sna.
jídlo a pití co hrdlo ráčí
Je vybaleno, pejsci nabumbaný, tak hurá k Romče na Bechera. Romča s Honzíkem postavili "bublinu"-stan dovezený z Francie. Je to bezva vynález-dá se v něm stát, lze ho použít jako stan na spaní a nebo jako předsíňku ke karavanu. Chvíli si povídáme pod širým nebem. Drobně prší. Odebíráme se kolem 2.hodiny pomalu na kutě do bubliny. Romanka přichystala peřinky a polštářky. Je to lepší než v postýlce. Tak dobrou noc.

Hledáme cesty

8. září 2010 v 1:00 | hrobnice |  Mushing
Je zima jak v ruským filmu a ikdyž je sluníčko, tak funí ledový vítr. Tak začínáme s tréninkem. Vybrala sem kandináty do "průzkumné" čtyřky - Esterku a Růžu jako chytré hlavičky dopředu a Kulíška a Nanuka jako siláky dozadu. Hledáme cesty. Už sme něco našli, takže můžeme vesele jezdit.
průzkumná čtyřka

Rajče-fotky

3. září 2010 v 1:45 | hrobnice |  Fotky na rajčeti
Po delší technické přestávce na "rajčeti" sem byla  nucena změnit uživatele na "hrobnici". Takže odteď budou další fotečky na http://hrobnici.rajce.idnes.cz